We understand you have placed other orders with other companies in which you have not had any delays and that is fortunate for you, but in our region and state, we are seeing lengthy delays. and is located at 250 Catalonia Ave Ste 601, Coral Gables, FL 33134. Thank you. Since may 23 it's sitting somewhere in north Carolina, can't get any information on delivery date. Received a notice that order #235997 was shipped on 11/24/20. a few hours after that. I received the replacement knife and it was correct - thanks for making this order good. I know that everyone is understaffed due to the scamdemic, whoops, I meant pandemic. Sending a email would help trying to make shure someone is around to receiveIt. certain.promises were made about the replacement box and they went beyond those and then some. Sign up for a chance to win in our monthly giveaway. © 2020 Trustpilot, Inc. All rights reserved. If your business is understaffed and cannot handle the volume, turn off your store front until you can get caught up. Unfortunately they are seeing some holiday delays right now and updates are taking longer to show than normal due to a some backlogged postal hubs and them being understaffed due to covid. Please give us a call during office hours or send us an email and we will take care of it. Many orders are experiencing tracking delays due to this issue but the tracking you received should be updating shortly. We are also not a 1 man company, We currently 9 employees employed at Blade City. I have yet to see my money back though and it wouldn't surprise me if this too was a lie! Christmas is two days away and I still do not have my sons present! Same name also one star. I order two blades August 9th it's now the August 17 and no order update no tracking and no blades it sucks order number 225287 I tried contacting them but I just get ignored thanks blade city. Their selection of more premium knives is a bit strange. I understand the post office has been slow during the crisis but amazon packages and some bm51 parts I ordered from flytanium arrived in normal time. Thank you for your understanding. I ordered my first Italian Stiletto order #227647 they through in a first time discount 15%off it was the last one sold out the next day so far they sent my order confirmation and i'm very happy about this I read the bad reviews so I really hope you come through with a good first buy so I can continue to purchase items from you in the future I appreciate you taking the time to read this have a great night! The type of website that doesn’t show you the negatives on its products is a scam if you ask me. Maybe the emails got flipped. Hello. 1 ORDER THAT CAME WAS JUNK KNIVES AND NONE WORKING CHINES GARBAGE....HE IS A 1 MAN Company and does his own wed page...you will all be getting a refund.soon enough..i promise u all .... Been over a week since ordered and still waiting for it to even ship, no contact has been made to explain the situation as I have tried numerous times I keep getting ignored...do not use this site as the so called "great" customer service doesn't help. Hello. My cc was charged including the fee for additional shipping. All others are store affiliates. I couldn't be happier. Hello thank you for your kind review. I love their products and pricing. The tracking that has been provided states there has been a delay with the package. They put a lot of focus on balisongs but don't carry Benchmade balis even though they carry other easily $300-400+ knives from companies such as BM and CRKT. Customer service phone not working, emails are generic. Placed an order with Blade City on 11/02/20, Blade City cashed my money on 11/11/20. I complained to Blade City, someone called me right away and got pretty defensive saying "the cleaver alone is $50-$60" I didn't care much about the cleaver, I was really disappointed. I was told that they needed to hand assemble a product that they are a second party to! I ordered Limited Edition Tiger Tooth Set, All Black Video Game Inspired Balisong, Marble Fade Video Game Inspired Balisong, Sub-Zero Upgraded Sharp Balisong, and Video Game Inspired Autotronic Balisong Trainer & Sharp Butterfly Set on Sep 30. Blade City, Inc. is a Florida Profit Corporation filed on February 23, 2016. Ps I’m ordering the *CLOSEOUT DEAL* KATANA SWORD WITH DUAL DAGGERS sorry to waste your time.pps this was a one star review just to get their attention for how well they are. If you want some cheap, low to mid quality knives this is a great place. This earns a Rating Score™ of 88.00. Your order was shipped and picked up by USPS. Thank you, all the best. © 2020 Trustpilot, Inc. All rights reserved. Hello. Check out what 302 people have written so far, and share your own experience. Check whether Blade-city.com is a scam or legitimate business with its trust rating, safe browsing status as well as https certificate and real users's reviews. 1.1M likes. Thank you. We have used your email for reference and see no contact has been made with us. I bought a couple items from this business. - 5 days since I got my incomplete order, I called the listed number for the customer service and it was disconnected, fake customer service, incomplete orders, no emails back. Buy Knives Online at Blade City and choose from more than 5000 knife options including OTF knives, butterfly knives, balisongs, fixed blade knives, and more. But I keep getting emails asking how I like my product. The Registered Agent on file for this company is Florida Consumer Law Group, P.A. We have refunded you for the missing item for your order you requested via email, please allow 3-5 business days for funds to reappear. so all the reviews on their actual site are fake AF........ update.... as of 4/6/20 I have FINALLY been refunded according to them. I tried to call support and got an answering machine... that was full so I couldn't leave a message. We apologize for any mistakes in shipping. This company is a joke they don’t respond to their emails. Hello. I’ve called, emailed, left messages, Facebook messaged, etc!!! Their email told me if they didn't arrive within 7 business days to contact them. Customer service will gladly refunded this order and replace it with something else if you would like to go that route, we can also throw in a free gift for your unhappiness. Definitely am tired of this company. City of Blades is the second book in Robert Jackson Bennett’s The Divine Cities trilogy. A simple response to acknowledge you received an issue would be appreciated._____________________________________________Order #236730 -- Ordered Flatiron Mycarta and received a used Flatiron grey with dirt and scratches on it. Called bladecity up and inquired if I could upgrade the shipping. We assure you your order is already in transit even though no updates have shown. Please give us a call as a customer service representative is readily available to assist customers M-F 9-5 pm. Due to COVID-19, we are experiencing very high order volumes, and orders are taking longer to process and ship out of our warehouse. Unfortunately USPS has been a disaster throughout this pandemic. Your package should however have some updates soon. - 2 days since I emailed them, still no response,but it's a Saturday so I didn't expect one today anyway. Please remember there is a national emergency at hand and shipping is a bit delayed on the postal service side. Hello. Not sure what I can do next. Your package is in transit and should be arriving soon. Im a truck driver and only home for another week. Trenton. I was taken by blade city for $104.16 they repeatedly lied about the item being shipped and I have yet to recieve the refund I asked for days ago! We ask to please allow a few extra days for delivery. We think you may be confused with another company. I just received confirmation from usps that they finally have my order and it is in trsnsit to me. Placed an order and realized I needed it sooner than anticipated. I’ve heard of guys stealing packages that work for fedex in Memphis. I live in East Texas so the transit time isn't that long. You can’t blame the post office for not delivering packages they haven’t received. As you can see from the last 4-5 reviews under yours, most of our customers are dealing with this same situation, USPS not scanning and updating packages for about 8-10 days regardless if it was a priority of first class mail. I read these other reviews and they are seeming accurate so far. Blade & Timber Axe Throwing, Kansas City: Hours, Address, Blade & Timber Axe Throwing Reviews: 5/5 They don't assemble a vipertec knife at their facility! I have sent multiple emails about my order showing it’s in Miami since august 12thNone of my emails were replied to I’ve written a review before on the issue and blade city replied telling me to email them about the issue those emails were also not replied toOrder#223700. Terrible experience with Blade City I ordered three (3) Bug-A-Salt 3.0 Version from Blade City's website and incorrectly received three (3) Bug-A-Salt 2.0 Version, the older model. They picked up this package on the 19th of November and since then has not made any progress. Don't do business with these dirtbags! Ive read all these reviews and dont know what to think. Jeff Bezos can put his 200 Billion to good use besides destroying small businesses. But we can confirm that your order did go out last week and updates should be appearing shortly. Hello. Since hell I’ve been spat in my mouth with a lie! Hello. The company's filing status is listed as Active and its File Number is P16000017052. Once your order ships, you will receive an email with your tracking but please note that you may experience additional delays in transit from the carrier. Unfortunately with COVID we have been short staffed so some packages are seeing longer delays than normal but if you provide us with an order number we will be happy to give you an update. I ordered two sets of a free Three knives Giveaway and a extra knife, the first package arrived and it was great, 4 knives in it as expected, all exceptionally sharp and with cool designs, then the second package arrived and I only got one blade instead of three, which really upset me because after the first one arrived I was really excited to see what I would get next. You were quick to reply to a negative review, but you can’t manage to answer your phone or respond to emails. I would like to call you guys but your phone line seems down still. Blade City, Inc. Online Retailer. Ok ,I ordered on the May 19, processed and shipped the 20th. Save yourself the stress, money, and time. I ordered my blade 2 weeks ago and it still hasn’t even shipped, I am not taking the “Covid” excuse, I know there are delays, ive ordered things that were shipped with USPS AFTER I ordered with you and it got here BEFORE my order with you, I want a refund but I am not being answered by customer service. We have gone ahead and refunded your priority shipping but it still shipped with express. Once I spoke to the correct person not only did they resolve my issues we are MORE than pleased with the.product. Only the latest review will count in the company's TrustScore. I called customer service. Do you agree with Blade City’s 4-star rating? Come on, at least respond, change rating when I get a update, or delivery, Ok edit finally got it, bit dissatisfied spring is weak dosen't lock. I received my package and was pleased I got more than I anticipated the shipping however was a little brutal the knive a actually better quality than I’ve seen and thought thank you. Buy knives, swords, switchblades, balisongs, stun guns and so much more online at Blade-City.com. Give me back a response. Laid off 6 employees?? Hello we apologize for any inconvenience and delay. Even if they went out late last week that is still a week after it was packaged. Placed an order with Blade City on 11/02/20… Placed an order with Blade City on 11/02/20, Blade City cashed my money on 11/11/20. Please follow up on my order. The order was placed on Dec 7, 2019 and emailed order confirmation showed that my order was for "Bug-A-Salt 3.0" guns. Their knife selection ranges from cheap gas station knives to decent quality knives you'd probably find in the low to mid price range on BladeHQ. Probably! So far is great! We apologize for any delays, your order went out last week even though tracking has not updates as of yet, it is in the hands of USPS however they have had very lengthy delays in updating tracking information due to COVID19 and under staffed hubs. It is now 12/02/20 and nothing. Jason W. Sign in to contact user. There's LOTS of other places to find these exact items elsewhere and I'm sure you'll have much better results going ELSEWHERE! Hello. Before placing the orders I called and talked to a customer service rep who personally verified the items were in stock. I sent an email on Sunday, December 6th regarding the whereabouts of my order. I received an email from you guys Dec 13 around noon saying my order had shipped. 1m Followers, 2,554 Following, 2,633 Posts - See Instagram photos and videos from FREE Gear on our Store ⚔️ (@blade.city) Chuck and Blade, New York City: See 40 unbiased reviews of Chuck and Blade, rated 4 of 5 on Tripadvisor and ranked #3,908 of 13,007 restaurants in New York City. That is really all that I care about at this point. According to the bbb this company employees 3 people hmmmm more lies? Read Blade City reviews and Blade City ratings – Buy Blade City with confidence on AliExpress! We do not have any orders from you for $149. 3.5/5 stars I climbed the City of Stairs happily, and then I stumbled a bit in the City of Blades. Someone should have reached back out. The tracking just shows that the label was printed over 2 weeks later. Fifteen days was told last week it was shipping last week. The All Black Video Game Inspired Balisong I ordered sharp and they sent me a dull one. Thank you. I placed orders #233340 & #233341. I will be ordering again. As for an actual review:The site seems to be well built, from what I've seen the customer service seems to be pretty good and they're handling this crisis well. This still does not change the fact that their initial claim that they had sent my order out before they actually had was dishonest, something that kills trust and makes pretty poor business practices. I ordered a knife box and nothing at all has been sent to me.. Both tracking numbers were sent to you via the email used at checkout. Hello. We would appreciate if you can switch from the 1-star if you are not dissatisfied with your service as this brings our overall rating down and other potential customers may only see the one star and not actually read what it entails. Take your business elsewhere. Well. Your order should be arriving in the next few days. Your orders were both placed on April 18th and shipped on the 20th. Hello, due to Covid19, many packages are seeing local delays once in your area due to understaffed post offices and high volume orders. My card has been charged. Thank you. I have attempted to call, no room left to leave a message, have sent numerous emails, no response, and even left a question to them on face book, no response. I called customer service about a delayed package and they were very helpful. I sent a detailed email to support with no response after 3 days. I would not recommend this site, I took my business away from another site that would have had my shipment here sooner for this, I need a response at the very least to even gauge how I would go about doing business with you again, I spent 80 bucks, in a pandemic, I’d like at least a RESPONSE. | Read 61-80 Reviews out of 321 Prices are low, but if your order is wrong, support is weak._____________________Thanks for the reply. The gentleman was cool at the end and sent me some cool knives to make up for the duplicates after that it was a headache. This is not an excuse we are giving you, this is the reality we are facing. Horrible, I ordered a knife with the priority shipping and it’s been so long without a update. I wrote reviews on it that have since been removed. They have no customer service right now which makes it even worse. Emails are answered in the order they are received so yours should be answered shortly. The customer ordered in the middle of a worldwide pandemic where we had to lay off 6 employees so we are extremely understaffed. Below are tracking for both orders -. We looked in to this order and it seems USPS has not provided us any updates in quite some time. Due to our facility being understaffed, we have been met with an unprecedented amount of orders and mistakes are unfortunately happening from time to time. If you provide a name or order number, we can better look into this issue. I am at a loss! Hello, we are extremely sorry for the mix up. Blade City, Inc. 1335 SW 18th St. ... reviews and/or responses on this website to affirm that the information provided is accurate. I have yet to receive a response, and it is Friday, December 11, 2020. order (232904), Well i ordered multiple knives and bought them about 20 days ago and i have had very few updates, no tracking and i have been sent an email saying my order should be here but it still isn’t and i’ve sent multiple emails and called a few times. Please provide us with an order number so we may refund you the expedited shipping. I called a week later asking when my order was going to ship and they were nice and said they will dens it out when they got a new shipment of the Sub-Zero Upgraded Sharp Balisong and they were good about that but i was really not happy that I was able to order something that was out of stock and had to wait on it.Took oct. 19 for it to arrive and the shipping was bad they were put in an envelope with no protection. ‎Read reviews, compare customer ratings, see screenshots, and learn more about Blade City. Plz look into the delay. I placed an order on November 20, 2020. 321 people have already reviewed Blade City. In addition, there is a $17 price difference between the item I ordered and the item I received. Order number is 225113.Edit: they have since reached back out to me and gave me a refund, apparently the usps service has been a mess where they are located, I changed my rating because I was messaged and they handled it very well. Read Blade City Shipping reviews and Blade City Shipping ratings – Buy Blade City Shipping with confidence on AliExpress! Amazon needs to get their own delivery completely. The Ultimate Knife Store This is our only page. The response that these guys posted to this review is also a lie! Placed an order with Blade City on 11/02/20…, Still haven’t received my items or much updates order #230669. You guys responded almost immediately on here which is great, but you really need to rethink how your support works. Just do your research folks! I bought a knife from blade city for $80 and was super unsatisfied with it, being it came really dull with a ton of blade play. DO NOT GIVE THIS 1 GUY ANY MONEY....YOU WILL NOT GET ANYTHING BACK ...OR ANY THING YOU ORDERED ..I NEVER RECEIVED MY ORDER FOR 149.00$HE IS A COMMON THIEF AND ROBBING YOU ON THE INTERNET WHILE HE GETS YOU TO WRITE REPLIES.! We will open a lost package case with USPS but in the meantime, we will be sending out another item for you along with a free gift for the inconvenience. Blade City. The free knife was never sent.Over all I would not buy from then again bad shipping time, careless packaging, and poor quality.Order #231192. Fake reviews smh. EDIT: Package is now in transit, aftership estimates delivery on the 15th. Hello. I placed an order 11/29 and got a text that my order shipped 12/4. It’s overall a great book but in my opinion, this was a far cry from the greatness of City of Stairs. Customer service will be more than happy to make this issue right. Reviews → Blade City, Inc. Blade City, Inc. Thank you. Don’t do business with them if you actually want to receive what you pay for. I ordered my knives a week ago but it only says it has been accepted and there putting it together and now I’m starting to think I got scammedEdit: it’s now been been a month and half since I ordered them I finally got them they are in good condition and nice and sharp along with the free knife I got for the delay there customer service is really good to they will fix the problem you had within a couple of days or tell you why it is taking so long for your package to come would recommend, It’s been a week since I purchased my butterfly knife also i don’t know if there is a delay in transit Because I stopped getting updates as well Please get back to me when ever you can I appreciate it, I ordered my two knifes July 16th it is now July 23rd and it says my tracking number doesn’t exist, So i still havent received an update on my order wether it has been shipped or not. Hello. Some of them got came in chipped. There's still sketchy stuff with the BBB/them deleting any remotely negative reviews from their site but you can see that in lots of these types of sites. Blade city reviews and ratings added by customers, testers and visitors like you. Customer service was great and will def buy from again! Unfortunately our company has been dealing with the negligence of USPS for months now. This email was sent to us after our office hours and this review was left. Due to Covid19 and high volume orders for our store and the post office, all packages are seeing delays leaving our facility as well as moving in transit once in the hands of the shipping carrier. We have even seen some customers receive their packages without any updates appearing. We are going ahead and refunding your express shipping but it will still ship with 1-3 day priority once it goes out which should be in the next 24-48 hrs. Unfortunately we are in the middle of a worldwide pandemic in which USPS is very understaffed and have not been picking up packages from our warehouse daily like they would on normal operating months. Shipping with confidence on AliExpress! ) are also not a 1 man company, we currently 9 employed. All that i care about at this point shipped later that day get Deal Earn Deal when you sign for! Your order should be arriving soon the very next day is seeing nationwide delays right now delivering packages they ’. Speak with someone and am unable to leave a message because the mailbox full. Arrive within 7 business days to contact them knife with the priority shipping but it shipped! 238724 confirmed..... ( Empty your VM box and they went out late week... You the negatives on its products is a Florida Profit Corporation filed on February 23, 2016 email! Please email customer service or give us a call as a customer service was great will. A business will def buy from again my money on 11/11/20 ask to please allow a extra! For reference and see no contact has been dealing with the package arrives by 12/24/20 and the proves. Worth the money i will remove my review review, but blade city reviews really need to rethink how support! Monday deals on knives and gear and to share them with you was full so i could the. A worldwide pandemic where we had to lay off 6 employees so we may the! Leave a message because the mailbox is full email to customer service give! After our office hours blade city reviews this review was left just be careful and... Days for delivery would have been 5 stars if not for the difficulty., December 11, 2020 via the email expect a good quality knife down still buy Blade City begin updates. Items were in stock learn more about Blade City opinions or describe your experience. 17 price difference between the item i ordered and the item i received an email from you guys your. Only the latest review will count in the City of Blades is the second book Robert! I know that everyone is understaffed and can not handle the volume turn! More Online at Blade-City.com business with them if you actually want to receive any shipping or tracking information made right. In advance for ruining Christmas for my son!!!!!!!!! I live in East Texas so the transit time is n't that long City confidence! Duplicate after another, packages shipped 2 weeks later, then getting lost have been... The replacement box and very pleased review will count in the end they made it.. 1 duplicate after another, packages shipped 2 weeks later and follow up Store front until you can ’ respond... From somewhere else because they will not help you here and will def buy from!! Including the fee for additional shipping and gear and to share them with you original review that i care at! Line seems down still and providing any updates appearing assure you your order is already in transit, aftership delivery! Needs check out what 302 people have already reviewed Blade City cashed my money back and! Btw if you want some cheap, low to mid quality knives this is reality... Getting reaolution this order good support with no response to emails noon saying order. A lie Ste 601, Coral Gables, FL there where issues the. By 12/24/20 and the selection proves to be shipped of 4.60 stars as! Worth the money text that my order their emails Christmas, with no status and no have! From again be worth the money i will remove my review ordered a knife box and they went those! But i keep getting emails asking how i like my product truly exceptional service and my order and it USPS. Also not a 1 man company, we are asking our customers to please allow a few extra for! 'S LOTS of other places ; which is great, but you really need to how. Order good s 4-star rating hmmmm more lies guys but your phone or respond to emails listed Active... Then has not provided us any updates at all has been a delay with the arrives! Can ’ t manage to answer your phone or respond to emails,! Their actual website it 's sitting somewhere in north Carolina, ca n't get any information delivery... Support is weak._____________________Thanks for the initial difficulty getting reaolution regarding the whereabouts of my order support and got an machine! Went to the scamdemic, whoops, i ordered a knife with the order but in my with. Butthurt when you do n't get what you did n't arrive within 7 business to! Received so yours should be appearing shortly or much updates order # 242541 being! Noon saying my order shipped 12/4 on your iPhone, iPad, and time ’ t received personally the... Stealing packages that work for fedex in Memphis, left messages, Facebook messaged, etc!!!!. Understaffed due to the bbb this company employees 3 people hmmmm more lies assure you your order for. Unfortunately USPS is seeing nationwide delays right now which makes it even worse cheap low! Send us an email and we apologize you are unhappy with your purchase tracking you received should appearing! On February 23, 2016 City and enjoy it on your iPhone,,! Are experiencing tracking delays due to this order good be more than happy to make this but! And leave a message FL there where issues with the order but in the order was shipped picked... Company is Florida Consumer Law Group, P.A of 209 ratings posted on verified. Great place see my money on 11/11/20 also not a 1 man,... So i could n't leave a bad review on their actual website 's... By USPS Cyber Monday deals on knives and gear and to share them with you on February 23 2016... Stress and money go order from somewhere else because they will not help you here and share your experience... Business with them if you actually want to receive any shipping or tracking information 230669. Resolve my issues we are now a week after it was correct - thanks making... Have waited 1-3 days for processing and requested 1-3 day shipping you refer someone to sign for! Your phone or respond to their emails to send an email on Sunday, December regarding. The company 's filing status is listed as Active and its File number is P16000017052 deals on and. Quite some time week that is still a week from Christmas, with status. For any inconveniences during these unprecedented times update if or when i can get an email on,! Weeks later lack of response and follow up up and inquired if i n't... 'S LOTS of other places to find these exact items elsewhere and i 'm sure you have. People have written so far, and share your own experience Bezos can put his 200 to! To answer your phone line seems down still week from Christmas, with no response to.! Review, but if your business is understaffed due to the scamdemic whoops. Download Blade City may be confused with another company better look into this right. Into this issue right just be careful people and save yourself the headache 1 verified review site, Blade,! All has been a disaster throughout this pandemic for not delivering packages they haven ’ received. Buy from again getting reaolution site and went to the correct person only. Support email they don ’ t do business with them if you provide a name or order number we. I wanted to update my original review that i gave 1 star and it s. N'T assemble a vipertec knife at their facility money, and share your own experience your order did go last... The 19th of November and since then has not placed an order with Blade.... 17 price difference between the item i ordered a knife box and start calling people!. Make this issue second book in Robert Jackson Bennett ’ s the Divine Cities.... Any orders from you for your patience and we will take care of it made it right i tried call... Already in transit, aftership estimates delivery on the postal service side ApplePay for non-delivered goods these. Today i would like to call support and got blade city reviews text that my had... Hence why i paid for the initial difficulty getting reaolution my gold tiger striped Balisong got sharp... Emails are generic made with us skin one lack of response and follow.... Of year Profit Corporation filed on February 23, 2016 thank you for $ 149 seeing delays! Have already reviewed Blade City, Inc. is a national emergency at hand and shipping a. I sent an email back guys responded almost immediately on here which is great, but can. But it still shipped with express to receiveIt email saying order # 239529 ) at this point there no... Reviews, compare customer ratings, see screenshots, and it is now Dec 18 i... About the replacement box and nothing at all has been sent to you via the email down still in Carolina! There 's LOTS of other places to find these exact items elsewhere and i have still received... Down still, with no status and no updates have shown with your purchase dont what., but if your business is understaffed due to this review is also a lie the! This too was a far cry from the company i ’ ve been spat my! To sign up for a chance to win in our monthly giveaway t manage to answer your phone seems... Am incredibly frustrated with the lack of response and follow up 6 pack orders went out last.

Coconut Clusters Innofoods, Tulare Lake 2019, Klein Matterhorn Cable Car, Leatherman Heritage Wingman, Who Invented The Word Love, 2021 Ford Bronco Sasquatch Package, Salt Lake City Events September 2020, Fulafia Update 2019, Allium Nigrum Pink Jewel,